آیا خرید بک لینک و پیوند خطا میباشد؟
نوشته شده توسط : عباسی


قصد خرید بک پیوند را داری البته هنوز شک و تردید داری که چه فعالیت کنی؟ سئو سایت ما درین نوشته‌علمی تماما توضیح میدهیم که آیا خرید بک لینک و پیوند غلط میباشد؟ و چرا بعضی از اشخاص میگویند کخ نباید بک پیوند بخریم. همینطور به دنبال توضیح میدهیم که بهتر میباشد بک لینک و پیوند را بخرید یا این که بسازید؟

ایجاد بک پیوند های خوب و باکیفیت زمانبر میباشد و در واقعیت ما بک پیوند را برای این میسازیم که رابطه ها جدیدی ساخت‌و‌ساز کنیم. ممکن میباشد شما برای ساخت و ساز بک پیوند مجانی از مشتری های خویش بخواهید که در پیوند شمارا در سایتشان قرار دهند، ممکن میباشد از پست مهمان استعمال نمایید و یا این که بنری از وبسایت خویش را در تارنما دیگری تبلیغ فرمایید … . کلیه این موردها طریق هایی برای ایجاد بک لینک و پیوند می‌باشند. و ولی برویم سراغ مسئله امروز که خرید بک لینک و پیوند میباشد و توضیح دهیم که آیا حقیقتا خرید بک لینک و پیوند غلط میباشد؟

آیا خرید بک لینک و پیوند خطا میباشد؟
صحت دارد که خرید بک لینک و پیوند و در واقع پرداخت پول برای اخذ پیوند، نقض مقررات گوگل میباشد؛ ولی در‌صورتی‌که به صورت این فعالیت را انجام دهید، احتمال اینکه به تارنما شما آسیبی رسد خیلی معدود میباشد.

نمیتوان به صورت جدا ذکر کرد که خرید بک لینک و پیوند نادرست میباشد. این مورد تماما بستگی به استراتژی سئوی خارجی تارنما شما داراست. ممکن میباشد شخصی تصمیم بگیرد که برای بهبود صفحاتی از سایتش نیاز به رپرتاژ داراست.همان گونه که می دانید رپرتاژ نوشته‌ی علمی ای میباشد که شما پیرامون واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش نوشته و آن را در تارنما های دیگر مانند وب سایت های خبری به اشتراک می‌گذارید و از آن جا از ادمین وب سایت می خواهید که به وب سایت شما با انکر تکست مربوطه لینک و پیوند بدهند.

احتمالا خودتان میدانید که رپرتاژ یکی طریق های خرید بک لینک و پیوند محسوب میشود و شما در واقع برای انجام چنین کاری، می بایست مبلغ مشخصی را به ادمین وب سایت بپردازید.

ممکن میباشد شخصی بر اساس استراتژی که دارااست، در سال یک‌سری توشه از رپرتاژ استعمال نماید. به دلیل آنکه گوگل، هر بک لینک و پیوند را تحت عنوان یک رای در حیث می‌گیرد و هرچه تعداد رای های شما بیشتر باشد، جايگاه های بهتری در گوگل خواهید داشت. حالا شما از خیلی از وبسایت های دارای اعتبار نمی توانید بک لینک و پیوند بگیرید، مگر اینکه در قبال آن پول پرداخت نمائید. در وضعیت تبلیغات نیز به همین شکل میباشد.

seo چه میباشد
شما برای اینکه بخواهید وب سایت خویش را در جاهای دیگر تبلیغ نمائید می بایست مبلغ مشخصی پول پرداخت نمائید تا به عنوان مثال بنر تبلیغاتی شما به یاور پیوند در یک وبسایت دیگر قرار بگیرد. بدین ترتیب لزوماً نمی قدرت خاطرنشان کرد خرید بک لینک و پیوند نادرست میباشد. پس خرید بک پیوند، در‌صورتی‌که به صورت اکانت گردیده صورت پذیرد و در آن زیاده روی شکل نگیرد، خیر صرفا به وب سایت شما جراحت نمیرساند بلکه قادر است موثر هم باشد.

پس چرا می‌گویند خرید بک پیوند غلط میباشد؟
عوارض متعددی وجود داراست برای اینکه می‌گویند خرید بک پیوند نادرست میباشد و می‌تواند به سایتتان جراحت برساند. برخی از این عارضه ها را به صورت خلاصه در ذیل توضیح داده ایم:

خرید بک پیوند، مغایر ضوابط گوگل میباشد
یکی دلایلی که می‌گویند نباید بک پیوند بخرید این میباشد که گوگل به وضوح در برگه ضوابط خویش گفته میباشد که پیوند نخرید! و درپی توضیح داده که‌این پیوند ها دربرگیرنده مورد ها تحت می‌باشند:

“داد و ستد لینک و پیوند هایی که مرتبه (PageRank) منتقل می نمایند. که مشتمل بر پرداخت پول برای تصاحب کردن لینک و پیوند، پست یا این که محتوایی که دربردارنده پیوند باشد، مبادله جنس یا این که سرویس ها برای اخذ لینک و پیوند، ارسال کردن یک مال بدون پول برای یک فرد به خواسته اینکه در رابطه آن متاع بنویسند و پیوند بگذارند.”


پس همان طور که دیدید، همگی موردها بالا از حیث گوگل نباید صورت پذیرد. به همین برهان افراد اکثری می باشند که با خرید بک لینک و پیوند مخالف می‌باشند. البته همانطور که گفتم، خرید برخی پیوند ها فقط مضر وجود ندارد و مبتنی بر استراتژی بازاریابی آنلاین و offpage وب سایت خویش میتوانید از آن‌ها به کار گیری فرمایید.

هیچ تضمینی نیست که بک پیوند ها پاسخ بدهند
تنها با داشتن یک لینک و پیوند در یک ورقه با دامین اتوریتی 80، نمی توانید شاهد جهش عظیمی در موضع وب سایت خویش در سرپ باشید. معمولا از وبسایت هایی که خرید بک لینک و پیوند را انجام می دهید، لینک و پیوند وبسایت شمارا در صفحاتی میگذارند که میزان های خیر و خوبی دارااست البته ترافیک مقداری داراست. همینطور ممکن میباشد پیوند تارنما شمارا در سایتی بگذارد که به هیچ وجه به وسیله گوگل ایندکس نشود و یا این که در وب سایت های پنالتی گردیده قرار دهد و در واقعیت کاری از دست شما بر نمی آید.

در صورتی‌که خرید بک پیوند اصولی انجام نشود می‌تواند با سایتتان زخم برساند





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: